Proces objednávania tovaru v našom eshope je veľmi jednoduchý. Zákazník si tovar môže objednať ako registrovaný, ale aj ako neregistrovaný užívateľ. Výhodou registrácie je to, že kupujúci v prípade ďalších objednávok nemusí opätovne vypĺňať svoje osobné údaje potrebné pre vytvorenie objednávky. Stačí sa iba prihlásiť a systém si Vaše údaje uvedené pri registrácii zapamätá. Vaše prihlasovacie meno a heslo si starostlivo uschovajte. Ak budete objednávať bez prihlásenia, musíte vypĺňať potrebné údaje pri každej objednávke.
Proces objednávania:
-
Vyberte si z ponuky tovar, o ktorý máte záujem.
-
Ak si želáte zistiť viac informácií o konkrétnom výrobku, kliknite tento produkt. V detaile výrobku uvidíte všetky potrebné informácie. Ak si želáte vybraný tovar objednať, stačí už len kliknúť na modrú ikonku „kúpiť“
-
Po tomto kroku sa Vám vpravo dole zobrazí košík a počet produktov v košíku. Kliknutím na jeho ikonku môžete vidieť výrobok/výrobky, ktoré ste si vybrali. Tu si máte zároveň možnosť skontrolovať cenu tovaru, počet objednaných kusov, ktoré si môžete podľa potreby upraviť, prípadne úplne odstrániť.
-
V prípade, že si želáte vložiť do košíka ďalšie produkty, zvoľte možnosť „Pokračovať v nákupe“, pričom v pravom dolnom rohu sa Vám stále zobrazuje aktuálny obsah košíka, ku ktorému sa môžete kedykoľvek vrátiť kliknutím na ikonku košíka.
-
Ak ste sa rozhodli, že si želáte vytvoriť objednávku, zvoľte v košíku spôsob dopravy a platby a následne možnosť „Objednať“
- Spôsob dopravy: tu si zvolíte spôsob, akým si želáte objednaný tovar doručiť prípadne vyzdvihnúť. Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne na našom sklade (osobný odber), nechať si ho doručiť na ľubovoľnú adresu kuriérskou spoločnosťou.
- Spôsob platby: tu si zvolíte, akým spôsobom si želáte za tovar zaplatiť: 1. bankovým prevodom na náš účet (v emaili o potvrdení objednávky budú uvedené naše bankové údaje, tovar expedujeme po pripísaní finančných prostriedkov na náš účet), 2. dobierkou v hotovosti alebo platobnou kartou priamo kuriérovi, ktorý Vám tovar dovezie, 3. platobnou kartou alebo online bankovým prevodom (systém Vás presmeruje na platobnú bránu Comgate, kde po vyplnení údajov z Vašej platobnej karty obdržíme platbu okamžite a tovar expedujeme ihneď) 4. V hotovosti pri osobnom odbere na našom centrálnom sklade (obdržíte následne doklad o zaplatení) 5. Home Credit (nákup na splátky, po zvolení tejto možnosti budete presmerovaní na stránku spoločnosti Home Credit, kde vyplníte požadované údaje a následne Vám bude schálený prípadne neschválený úver/nákup na splátky).
-
Ak vyplníte požadované spôsoby dopravy a platby, dole si môžete prekontrolovať celkovú sumu, to znamená cenu samotného produktu a dopravy. V prípade potreby niečo zmeniť sa máte možnosť vrátiť k predchádzajúcemu kroku Vašej objednávky.
-
Ak si želáte prejsť k ďalšiemu kroku, kliknite na ikonku „Pokračovať v objednávke“. Tu sa môžete prihlásiť alebo registrovať, prípadne nakupovať bez prihlásenia. Ak sa rozhodnete nakupovať bez prihlásenia, je potrebné vyplniť údaje v kolónkach. Údaje označené hviezdičkou sú povinné, bez ich vyplnenia nie je možné pokračovať v objednávke. V prípade, že adresa pre doručenie bude iná ako fakturačná, vyplňte prosím aj údaje do kolóniek pod dodacou adresou.
-
V prípade, že máte záujem o poznámku k objednávke (napr. doručenie v určitý konkrétny deň, avízo o odoslaní vopred, prípadne iné poznámky...), napíšte tieto informácie v texte poznámky, ktorú nám chcete oznámiť.
-
Po vyplnení fakturačných/doručovacích údajov kliknite opäť na ikonku „Pokračovať v objednávke“. Následne sa Vám zobrazí okno „Zhrnutie objednávky“, kde si ešte raz môžete prekontrolovať všetky Vami doteraz zadané údaje. V prípade, že si želáte niektorý z údajov opraviť prípadne pozmeniť, zvoľte možnosť „Predchádzajúci krok“. Ak si želáte definitívne objednávku odoslať, zaškrtnite kliknutím možnosť „Súhlasím s obchodnými podmienkami“. Tieto si kliknutím samozrejme môžete pred odoslaním objednávky prečítať. Ak súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami, zvoľte možnosť „Odoslať objednávku“.
Posledným krokom bola Vaša objednávka odoslaná a naši pracovníci začnú pracovať na jej realizácii. Následne Vám do Vašej emailovej schránky príde potvrdzujúca správa, kde si opäť môžete celú objednávku prekontrolovať. V prípade, že až po odoslaní objednávky zistíte, že je potrebné niektorý z údajov pozmeniť, oznámte nám to emailom, prípadne telefonicky v čo možno najkratšom čase. V prípade nákupu na splátky budete automaticky presmerovaný na stránku spoločnosti HOME CREDIT, kde vyplníte požadované údaje, potrebné pre schválenie úveru. Splátková spoločnosť Vás následne oboznámi so schválením, prípadne neschválením úveru. V prípade schválenia úveru Vám tovar (pokiaľ je skladom) odosielame, resp. pripravíme na osobné vyzdvihnutie.
Poskytovateľ služieb platobnej brány:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
web: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Informácie o platobných metódach: (online platba kartou a platba platobnými tlačidlami bánk):